lördag 26 januari 2008

nackspärr!

hej ! nu är det lördag, och jag ska träna ikväll, tänkte ta en stund på Xboxet där jag har ett jätte bra träningsprogram som liknar frisis och svettis. kanon bra, än så länge har jag bara gått 3500 steg och sk ah aihop tio tusen, så jag måste nog gå lite till idag, klockan är ju redan halv åtta...
så jag tränar väl en halv timma / timma ikväll så borde jag få ihop det...
jag vaknade i morse med nackspärr. inget skoj alls, gör ont som satan mellan skulder bladen och i nacken. så petri har fått massera mig idag. de gjorde såååå ont på vissa punkter. jag skrek. men efteråt va det skönt !
snart ska barnen sova och jag ska träna. och i morgon ska vi på disney on ice med min mamma och min syster med familjer... alla barn. ska bli kul. hoppas att barnen gillar det !
och efter det ska vi fira syrrans sambo för han fyller år. och efter det om det blir av så är det friskis och svettis, så jag hoppas att jag orkar gå på det i morgon, barnen ville följa med och titta på så det vore ju skoj för dom !
i morgon börjar det ju kl 18 det är ju den enda dagen barnen kan följa med och titta på !

nu ska jag fixa i ordning barnen, men jag skriver sen, får vi se om jag orkade träna en timma eller en halv timma ! men jag hoppas jag klarar en timma för jag behöver det !
och friskis och svettis är ju en timma så varför skulle jag inte klara det ?

på återseende ! kram Elin !

Inga kommentarer: