söndag 20 januari 2008

en hel helg utan träning !

oj oj ! va helgerna går snabbt! eva min kompis har haft 30 års fest så i fredags hjälpte jag henne fixa allt klart inför den. möblera en lokal och handla och fixa... det blev jätte fint !
och i lördags va jag på festen. de va skoj ! jag fixade med disken och dukningen och allt annat, men det va jätte skoj att kunna hjölpa till och träffa alla gamla arbetskamrater och nya bekantskaper...

idag har jag städat hemma för det behvs ju de också, idag kommer ju barnen hem och då vill jag att det ska vara ordning !
har tyvär inte lyckats träna i helgen eftersom jag gjort så mycket annat och idag har jag inte orkat. jag har haft lite skallebang hela dagen. men ibland måste man ju vila också. man kan ju inte alltid träna hårt.
vi får se om det blir friskis ikväll !

nu ska jag hoppa i duschen...
skriver mer senare !

kram !

Inga kommentarer: