torsdag 24 januari 2008

24/1 -08

idag är en sån där typiskt lugn dag, jag har tagit de ganska lugnt hela dagen, på morgonen slappade jag i soffan med min frukost, sen ringde telefonen, de va Malin pratade med henne i en timma och sen tog jag vovvarna och gick en halv timma med i skogen. sen elda jag och klöv ved och sen hoppade jag duschen, efter duschen har jag tagit det mestadels lugnt, snart ska barnen åka iväg på sina aktiviteter, jag ska iväg till friskis och petri ska jobba i källaren.... så alla har lite och göra...

så jag tränade igår, 20 minuter på maskinen, skit jobbigt va de, hade sån mjölksyra så jag gick nästan åt. men jag klarade det. och jag fick ihop 10000 steg.
i morse hade jag gått ner 1 hg så de minskar ju sakta men säkert i alla fall !

och som sagt ikväll ska jag ju till friskis och träna så då kanske det försvinner lite mer kilon...
skönt !

nästa vecka vill jag vara två siffrig... och snart vill jag ha minskat 40 kg, vore så kul att kunna säga det... att på 4,5 månader att man gått ner 40 kilo... ganska mycket ! eller väldigt mycket !

nu skaj ag laga mat och fixa i ordning barnen innan det är dags att åka iväg.

men jag skriver mer senare !

puss och kram och på återseende !

Inga kommentarer: