söndag 20 januari 2008

ingen träning

okey, det är väl bara att acceptera att jag varit en latmask denna helgen, men det får man väl vara ibland, finns väl skäl till allt, en fest är väl ett bra skäl. och idag har jag haft skallebang hela dagen. inget skoj alls. skulle vilja varit på frisis och svettis idag men jag skulle inte klarat av det för detta hemska huvud. jag hoppas i alla fall att det är bättre i morgon, för då ska jag gå ut och gå långis och så ska jag träna på maskinen, för nu ska jag ner under 100 innan denna månad är slut, jag vill verkligen det och nu är det ju inte långt kvar.... 2,5 kg till så är jag nere. fy va skönt det ska bli den dagen då jag kan skriva två siffrigt i boken.... va glad jag kommer att vara då...
det svåraste med det hela är att felicia min dotter inte vill att jag ska åka iväg på kvällarna, så nu vet jag inte om jag kan träna eller inte. jag ska försöka få henne att acceptera det, men jag vet att hon inte gillar det. känns lite jobbigt för även jag vill ju göra något för min egen skull i mellan åt och friskis är en sån där sak som känns både roligt och skönt för mig....

idag har jag inte skött maten alls, men jag känner inte för att äta, vilket inte är bra, men jag är nog rätt så trött på wok och kyckling, ska försöka köpa hem lite fisk så jag får lite variation. jag behöver det känner jag !
i morgon ska jag laga kött och potatis tror jag. det är smaskigt. och nyttigt.
nu ska jag i alla fall äta en kvälls macka och se om det går ner. känns inget roligt att äta idag, men får väl hoppas att aptiten kommer tillbaka i morgon, jag måste ju äta, och dessutom ofta. suck, ibland kämms det lite jobbigt måste jag nog erkänna, även om det för det mesta känns bra !

jag skriver mer i morgon och hoppas att jag är tilbaka på alla plan, ingen huvudverk och mer matlust !

kram !

Inga kommentarer: