torsdag 24 januari 2008

friskis och svettis pass 4

så där, igår va jag på mitt fjärde pass friskis och svettis, det va kanon skönt. kroppen behövde de... jag kan inte alla steg än, men det går bättre och bättre för varje gång...
nu har jag gått ner exakt 36 kg. och det känns ju skönt. jag fick ihop 12000 steg på stegräknaren igår och det är ju alltid roligt när det går som man tänkt sig...

nu är det 6 dagar kvar denna månaden och jag vill ha gått ner i alla fall 8 hg till innan månaden är slut för då har jag gått ner under 100 vilket är ett vitigt mål för mig. jag har inte mätt mig på länge så det börjar bli dags för det.
kanske skulle göra det idag, bara för att pigga upp sig lite ! hoppas jag minskat en hel del. eller så gör jag det på måndag så har jag gjort som jag gjort hela tiden. måndagar har ju varit min mätar dag...

idag ska jag inte göra så jätte mycket planerar att ta det lugnt, kanske baka pannkakor till barnen. och ställa upp en soffa på övervåningen. och göra fint där... så då har baren en egen hörna för spel och film.

nu ska jag ut och traska med vovvarna. men jag skriver senare eller i morgon !

kram och på återseende !

Inga kommentarer: