fredag 2 maj 2008

det blir bättre och bättre dag för dag !




god morgon mina vänner! idag är det fredag och jag ska roa mig med att klippa gräset! jag tycker om att klippa gräset, då kan man gå runt i en timma och lite till och bara fundera på vad man vill fundera på! och med tanke på att jag inte haft en enda minut ensam på två veckor snart så känns det som om jag kan behöva det! så det ska jag roa mig med! ska blir sååå fint !
men innan det ska jag ta en trask med mina vovvar, dom måste ju också få komma ut i vårsolen och kissa av sig, jo för solen lyser faktiskt här idag! det ser riktigt skönt u
t!

felicia mår bättre idag, yr fortfarande, men färgen börjar komma tillbaka på kinderna och hon klarar sig lite mer själv, men varken jag eller petri vill att hon ska gå iväg eller va ensam eftersom hon kan trilla eller slå sig på annat sätt, motoriken och ballansen är fortfarande påverkad.. så dom får vara på tomten och inne i huset och med oss. igår badade dom i
baljan i över en timma, dom hade jätte skoj ! fniss! två nio åriga damer i en liten balja såg lite trångt ut !

jag bytte gardiner i köket häromdagen så jag tänkte lägga in en före och efter bild så får ni se hur det blev. nu är båten borta som vi hade i trädgården så det är mycket ljusare och finare i köket! jag fick också hem nya gardiner från tradera till vardagsrummet, men dom har inte kommit upp än. det är franspaneler. svarvita så klart ! skit snyggt tror jag!!h
är kommer kökets bilder ! den mörka gardinen är före den ljusa efter bytet ! ganska fint tycker jag själv !


kram och skriver mer sen !








Inga kommentarer: