lördag 17 januari 2009

nu är det natt!

nu är det natt, klockan är kvart över elva och jag sitter här trött och skriver lite.
borde väl egentligen passa på och sova för Leo sover gott i sängen nu.
men jag kan inte riktigt varva ner.
känner mig lite stressad över saker jag vill få gjorda men som inte är gjorda.

tillexempel så kom inte de där kartongerna som skulle upp på vinden dit dom skulle idag. utan jag passade på att vila med Leo och petri passade på att jobba i källaren.
och det har han gjort sen eftermiddagen och är fortfarande där nere.
lite trist, men det är ju också sånt som måste bli gjort.

Leo har i alla fall badat idag, det är ju viktigt det också.
och han tycker att det är super skönt.

jag tog Diesel och gick en promenad på ca 20 minuter förut medans Leo sov med petri. det snöade lätt ute och va lagom kallt.
skönt att koma ut och gå utan sammandragningar.
nu blir det ju att gå korta promenader varje dag med hundarna när petri jobbar. Leo får följa med i vagnen så länge det inte är allt för kallt.

nej ni. nu ska jag sova.
men jag skriver säkert i morgon igen !

puss och kram och sov gott !

Inga kommentarer: