fredag 16 januari 2009

så åkte alla barnen.....

ja, nu har de tre stora damerna åkt till sina andra föräldrar.
blev lite tomt och tyst här hemma. men lilla Leo är kvar och håller och sysselsatta.

natten som va var väl inte världens roligaste... Leo va vaken ganska mycket, så jag är trött idag... men man vänjer sig ju vid det också.
och dum som jag va så vilade jag inte på eftermiddagen utan fick för mig att storstäda nedervåningen, så jag damsög och torkade golven och fixade i ordning medans Leo sov... jätte skönt att få fint. men jag skulle nog ha vilat någongång under dagen... barnen kommer hem igen på söndag, så jag tänkte petri och jag skulle få lite gjort. för sen börjar han ju jobba igen på måndag efter sin ledighet!

men nu är det fredag kväll och vi ska sätta på en film och slappa i soffan... om Leo vill det. förmodligen så kommer jag somna i vilket fall för det gör jag nästan jämnt....

jag skriver mer i morgon igen !!

kram på er !

Inga kommentarer: