onsdag 11 februari 2009

10 år !





ja. man kan ju börja undra?
häromdagen satt jag och tänk
te på
hur fort tiden har gått sen Leo föddes.
sen började jag tänka på hur fort tiden
har gått sen Felicia föddes.
herre gud var har alla år tagit vägen.
och vad har jag gjort?


idag fyller min lilla stumpa 10 år!
fatta det är 10 år sen jag fick den lilla
sötnosen. 10 år sen jag för första gången
tittade in i två mörka ögon som n
yfiket stirrade
på mig och undrade vem jag va!
och ändå känns det inte som om det va mån
ga dagar sen !

det är alltså 10 år sen jag öpplevde den totala lyckan
och det underbaraste som hänt.
och nu tio år senare har jag öpplevt det igen!
två små underverk med nästan tio år i mellan !


så idag ska vi i alla fall fira Felicia.
så hennes pappa kommer och så tror jag
kim och tommy kommer.
resten firar henne nästa helg då dom firar mig också !
då ska vi ha kalas för hela slanten !

nu ska jag sätta fart !
men kanske hinner jag skriva mer senare !

puss och kram !

Inga kommentarer: