lördag 14 februari 2009

glad alla hjärtans dag !




ja, glad alla hjärtans dag på er allihopa och hoppas att ni haft en mysig dag! det har väl vi haft även om vi inte firat alla hjärtans dag på något speciellt sätt.
i morse kröp jag och Leo tillbaka ner i sängen när vi varit vakna mellan 5 och sju. så jag flyttade bort L
eo lite så petri och jag fick ligga och hålla om varandra en stund. även om man sov så va de skönt att få ligga i jämnter sin sambo och inte ha en bebis i mellan !

sen under dagen idag har vi bara tagit det lugnt, vi va ute på en prommenad och det va jätte soligt och mysigt!
i övrigt så har vi inte gjort ett smack !

min bil är eventuellt färdig lagad idag. så kanske kan jag besikta under nästa vecka! så underbart att ha bil igen...
då ska jag åka och fika med mina vänner.

ha en underbar kväll nu allihopa !
jag ska bada Leo...

kram!

1 kommentar:

Jeanette1981 sa...

Du har en lika dan vagn som jag funderade på ett tag fast svart/Oransch eller hur det nu stavas =)