onsdag 25 februari 2009

suck !

idag känner jag mig lite hängig!
dagarna bara går och jag gör inget!
kan ju inte göra så mycket för jag tar mig inte härifrån.
och det känns som om vi börjar gå varandra på nerverna nu hela familjen.
nu när alla har varit hemma i snart två veckor i sträck.
så det ska faktiskt bli lite skönt att de stora barnen åker till sina andra föräldrar i helgen.då kan jag kanske passa på att göra något.
eller så kan jag passa på att rensa bland saker och kasta en massa.
så vida jag inte får ihop pengar till den där bilen jag vill ha. då kan jag åka och hämta den ! det vore ju något de ! fan va glad jag skulle va då !

det här att vara utan bil går verkligen på mina nerver !
så det är något jag måste lösa!

idag händer det nog inte så mycket. det verkar som magsjukan är över.
idag är alla barnen hemma. och det får dom nog vara denna veckan för att inte smitta någon annan. man ska ju hålla dom hemma minst 48 timmar efter dom kräkts sista gången. så jag håller dom hemma !
dom får vara ute och leka på tomten men inte med andra barn...
just nu spelar dom Wii. så dom har ju något att göra i alla fall. tur det annars hade dom slagit ihjäl varandra ! fniss!

jag ska väl ta en lite promenad med vagnen och vovvarna idag också !
i övrigt har jag inte så mycket mål.
känner mig deppig och låg. och jag vill helst bara låsa in mig och vara ifred idag!
men det är ganska omöjligt när man har en bebis. och när man har en familj som vill ha ens fulla uppmärksamhet !
men man kan ju drömma om det i alla fall !

om någon där ute i cybervärlden vill skänka 10 000 kronor till mig så får ni gärna det ! *ler*
haha, ja tänk om det kunde hända! då skulle jag ha min bil!


idag är det löningsdag vilket innebär att jag ska betala räkningarna!
suck! det är ju ingen höjdare ! men man måste ju !

hoppas att ni får en bra dag !

kram ! från gnälliga lilla jag !

Inga kommentarer: