torsdag 26 februari 2009

torsdags morgon!



ja, torsdag idag ! igår va en lugn dag.
gjorde inget speciellt alls faktiskt !
och idag blir det nog inte mycket annat !
just nu försöker jag få Leo och somna i sin spjälsäng.
och han somnar men sover lite små oroligt!
jag vill att han ska vänja sig vid att ligga i den också.
i alla fall på dagarna. men jag skulle aldrig låta honom
gråta sig till söms.
utan jag låter honom somna där eller i min famn och lägger sen ner honom.
jag tror inte på det där med att låta barn ligga och vara ledsna tills dom somnar.
felicia behövde aldrig göra det och det ska inte Leo heller behöva!

i morgon ska de stora barnen åka till sina andra föräldrar. och om jag får min vilja igenom så åker vi till stan och handlar då också!
men det vet jag inte än! men det skulle vara skönt att stor handla så man har allt hemma för en månad.och den lokala affären här blir ju lite dyrare att handla ifrån !
det är lite bättre priser på typ city gross eller willys.

titta så söt
jag tycker dagarna går ganska fort nu, sen Leo kom till världen.
man hinner inte riktigt med.
och på något lustigt sett så känns det som om jag har en mer lugn och mogen inställning till honom.när jag hade felicia liten så tyckte jag att det va ensamt och många gånger jobbigt. men då va jag ju bara 19 år.
nu är man nog lite äldre och tänker på ett helt annat sätt.
inte för att jag såg felicia som en börda. jag njöt av det med, men jag hade nog behövt mer hjälp. och mer social samvaro.
nu har jag inte lika stort behov av att umgås.
kanske beror det på att jag för det mesta har någon av barnen intill mig!

nej, nu ska jag hoppa in i duschen!
men jag kanske skriver mer senare. eller lägger in lite bilder!

ha en bra torsdag !

kramar till er !


Inga kommentarer: