torsdag 26 februari 2009

dagen som gick !

ja, nu är denna dagen också slut snart.
jag njuter av att ha barnen hemma.
och nu är alla friska så nu känns allt bättre !
jag verkligen avskyr magsjuka och vill aldrig
någonsin få om det igen ! blä!!!!

nu sover alla barnen. Leo ligger just nu i sin spjälsäng.
jag hoppas att han gör det en liten stund till!
trots att jag vill ha honom nära på natten så är det bättre för honom
om han lär sig sova i egen säng.
petri och jag har suttit och kollat olika bilmodeller i kväll.
för att se om det finns någon vi kan köpa !
förhoppningsvis kanske vi får ett lån så vi kan köpa en billig bil!

nu ska jag också hoppa i säng snart!
en positiv sak som hände idag.
jag vann 1340 kronor på bingo.
på svenska spel. det är inte mycket men det är i alla fall en vinst!
så nu kan jag kosta på mig något nytt klädesplagg och kanske frisssan !

kram och sov gott allihopa!

Inga kommentarer: