söndag 1 mars 2009

helgen är nästan över !

fredagen gick fort. vi lämnade barnen och åkte och kollade på jula och babyproffsen.
och på babyproffsen köpte vi nya påsar till blöjhinken och fyra nya bodysar och två nappar.
Leo vill ju inte ha napp. men vi fortsätter testa.
på jula hittade vi lite smått och gott.
så va vi inne på euro price för dom hade 25% rabatt på hela sortimentet.
så jag hittade grejjer till att göra inbjudningskorten till dopet med.
så det kommer bli hemma gjorda kort. det e ju roligare !
så hittade jag ett bra fotoalbum också så jag kan börja klippa och klistra och hålla på.då har man någe som upptar ens tid.
sen åkte vi hem. och båda va ganska trötta. jag hade migrän på morgonen
på fredagen så den dagen va ganska ansträngande för mig !

på lördagen vaknade jag och Leo strax före sju. och va ganska pigga.
så vi väckte petri och satte fart för att komma i väg skapligt till norrköping
för att storhandla och vandra runt på loppisar..
det är alltid skoj om man hittar någe fynd.
och jag hittade en paj form, annars inget direkt av värde.
petri hittade lite små datagrejjer och sånt.

så åkte vi till clas ohlsson och hm så på hm blev det två nya byxor till Leo och en dress i stl 62, så det tar ett tag innan han kommer i den.
men den va sååå söt.
det gick på 140 kronor så det är ju inte farligt !
på clas ohlsson hade dom rea på fotoalbum så det blev ett till album. så nu borde jag ha plats för alla mina kort.


vidare for vi till city gross.
där vi handlade mat för 2600 kronor, så nu ska vi ha så det räcker väldigt länge.
så himla skönt att storhandla.
petri satte igång och frostade av kylen när vi kom hem. så vi fick in allt nytt vi köpt. så nu är den fin.jag tog hand om lilla Leo som hade väldigt svårt att komma till ro efter att ha varit på stan.
men somnade till sist vid halv tio. och har sovit jätte bra hela natten !

nu ska jag sätta fart att fixa i ordning här hemma.
idag kommer de stora barnen hem.
felicia och jag hade namnsdag igår så vi ska väl fika lite !

ha en bra söndag i solen !

kram på er !

Inga kommentarer: