torsdag 5 mars 2009

en aktiv dag !

god kväll...
här sitter en jätte trött Elin !
barnen sover och petri är på väg till sängen och jag med..
jag är verkligen trött idag !

dagen idag har gått bra. jag åkte hemifrån tidigt idag. vid kvart över åtta på morgonen. då åkte jag till mamma.
så vi drack morgon kaffe och fotade Leo lite.
sen åkte vi till bvc på läkarundersökning ! och allt va bra med vår lilla Leo.
han går upp i vikt bra och växer bra.
efter det åkte vi till jysk och loppis och willys.
och jag gjorde några små fynd.
bland annat så köpte jag snygga rullgardiner för 100 kr st till vårt sov rum. dom brukar kosta ett par hundra eftersom dom är nästan 2 meter långa. men det va rea på dom på jysk. kanon bra. för annars kan man inte sova i vårt sov rum på sommaren. det blir för soligt och varmt !
på loppisen köpte jag två dataspel till barnen. och på willys köpte jag lite matvaror. sen va vi inne på bokhandeln och skulle kolla efter filofax kalender. men det hade dom inte. men i affären mitt i mot så hittade jag en tunika. snygg. så jag köpte den. 50% rabatt så den kostade 150. tyckte jag va helt ok !
så köpte jag present till michelle.
leo sov så gott i vagnen medans vi gick omkring i sörping. det va skönt !

vi kom hem vid två och då kom även små tjejerna hem.
så mamma och jag tog en kopp kaffe och sen åkte hon hem !
så va de bara för mig att börja med maten till familjen!
och efter det har jag fått fokusera på Leo för han ville inte sova alls. bara äta och bli ompysslad.
barnen lekte i sitt rum. jätte skönt för dom !
petri har jobbat i källaren nu på kvällen. och nu sista halv timman har jag skickat ut vinnarmail på tradera. skönt att ha det avklarat !
sålde lite mammakläder som jag rensat av med. så för 13 plagg fick jag 740 kronor. det är helt ok tycker jag !
alltid skönt med lite extra pengar !

nu ska jag nog göra Leo sällskap med att sova!
mina ögonlock åkre hiss här !
men jag skriver säkert lite i morgon igen !

kram och natti natti !

Inga kommentarer: