söndag 1 mars 2009

morgonbestyr!




ja, det blev en hel del extra morgon bestyr idag.
barnen kom på vid halv sju att det va skridsko dag.
ja men det har ni inte sagt till mig sa jag !
nej vi sa de till petri i fredags....

ja så är det... män minns sånt i tio sekunder...
i alla fall min man. fniss.

matsäck...

blev bra till sist. två mackor, 1 apelsin, 4 kex, och saft.
och om dom mindes rätt så får dom mat i skolan efteråt.
så dom ska nog klara sig...

idag har jag inga direkt mål med dagen.

ska ta en prommenad med hundarna och vagnen sen.
det är inte särskilt kallt idag.

i övrigt tror jag inte att jag ska göra så mycke.

barnen ska till kvarngården efter skolan
och petri slutar fyra. så jag är ensam länge.
eller ensam, jag har ju min lilla Leo...

han är så härlig nu när han är lite mer med.
han tittar nyfiket på saker och han skrattar.
så himla söt.
finns det något gulligare än ett babyleende?

så söt....

mina killar !

så, nu ska jag sätta lite fart.
har inte riktigt inspiration.
men den kanske kommer!

puss och kram på er !


Inga kommentarer: