lördag 7 mars 2009

härliga lördag !



ja, vi har haft en ganska bra dag !
vi har bara tagit det lugnt. hela familjen !
vi skulle ta barnen till affären och handla lördags godis.
så vi tog en promenad dit. de va kallt men inte jätte kallt.
så leo sov i vagnen... jätte härligt..
sen åt vi lördags middag...
kotlett, potatis och brunsås. som petri lagade...
de va jätte mumsigt.


nu ikväll vill barnen att vi ska se melodifestivalen och ha myskväll.
så de blir väl lite chips och dip och se det...
varken petri eller jag är ju jätte förtjusa i de...
men för barnens skull...


jag har suttit en del vid datan idag och letat bil
finns mycke, men inte i vår prisklass...
vi har ca 13000 att lägga på bil...
någon som har en minibuss och vill sälja ???
skriv till mig !!!!
hade vi haft fem tusen till så hade de varit lugnt...
finns massor av minibussar kring 18 000:-
jag vill ha en bil NU...

nu börjar de bli dags att planera dopet.
så jag ska ringa prästen på måndag tror jag och planera.
sen ska jag göra alla inbjudningskort.
de blir skoj. tror dopet ska vara i maj eller juni.
då vädret är som bäst....

nej. nu ska jag göra något annat.
men jag skriver nog i morgon igen...

puss och kram allihopa!!!!




Inga kommentarer: