onsdag 4 mars 2009

pekfingervalsen.....

hej... blir nog ett kort inlägg idag...
leo vill inte ligga själv utan bara i min famn så jag får skriva med en hand...
men det funkar ett tag. sen blir det kramp.

har varit på sjukhuset idag, på efter kontroll. och allt såg bra ut.
vi diskuterade om leos födelse och om vad som hände och hur vi har mått.
vi pratade om hur kommande graviditeter skulle bli. och lite sånt.
en skön sak va att få höra att jag får skaffa fler barn i fall jag vill.
jag får genomgå hur många snitt jag vill så länge det fungerar att operera.
så de känns skönt att vi kan skaffa i alla fall en liten till.

jag vill gärna ha två barn till. de vill petri också...
men sen vet man ju inte om jag kommer att ha lika svårt att bli gravid denna gången.hoppas inte de...

i morgon ska jag till söderköping och lämna mammas bil och gå på bvc kontroll.
2 månaders kontrollen med leo.
han växer ju så det knakar.
så i morgon är de en doktor som ska titta på honom !

jag har lågt blodvärde upptäckte dom idag.. hade ju de på förlossningen också. men jag har ätit 2 järntabletter om dagen och inte har de hjälpt någe nämnvärt..
så de e ju inte konstigt om jag är lite trött och yr...
måste komma igång och träna nu. och det får jag nu... jippiiiii...
så nu ska jag ta hem mina träningsmaskiner och sätta fart...
nu ska extra kilona bort.
mår så dåligt över min vikt just nu...
tycker att jag är tjock och hemsk...
önskar att jag kunde känna mig lika lycklig som efter operationen...
att alla gram som försvann gjorde mig lyckligare.
och alla cm.
innan leo kom in i magen kunde jag ha 42 i byxor.. nu har jag 44- 46...
vill komma i mina 42 byxor...

nog om de...
nu ska jag bada leo...

kram på er!!!!





1 kommentar:

Jeanette1981 sa...

Hej hoppas allt är bra med er =)