måndag 9 mars 2009

bra helg, men så kom snuvan.....

ja här sitter jag, en snuvig elin....
halsont, hes och förkyld så in i bomben...
vet ej var denna förkyldning kommer ifrån men... fy va jobbigt...

helgen har varit bra. igår firade vi michelle som fyllde 16 år.
tyvär så kom inte hennes kompisar, kim kanske kommer idag.
egentligen skulle michelle träffa sin mamma idag. men hon fick förhinder.

min mamma firade michelle i lördags. och hon fick handduk och badlakan...
min syster skulle ha kommit igår.
men eftersom jag blev genomförkyld så ställde vi in de.

än så länge är alla andra friska. så jag hoppas dom slipper detta för de e inte kul alls... snyft...

idag tog jag med felicia och ellen och leo i vagnen och gick till affären
och postade paket och köpte varsin frukt.
hundarna va också med.
barnen har ju studiedag idag och i morgon.
de va super skönt väder ute trots att de hade snöat.
nu vill jag ha vår och solen kändes som vår idag.

jag fick ju klartecken av läkaren att börja träna lite lugnt nu.
och jag längtar verkligen. men så kommer den här hemska snuvan...
de va dumt tycker jag.
så nu får träningen vänta tills snuvan är borta.

nu ska jag kolla lite efter bil. sen ska jag laga mat tills petri kommer.
det blir potatis och kalopps...
mycket mumsigt måste jag säga.

jag kanske skriver senare igen. annars blir det förmodligen i morgon !
ska försöka ta en lång promenad i morgon med. hoppas att vädret är lika underbart i morgon som idag utan snö helst då !
så fort det blir skapligt varmt på morgnarna nu så ska jag följa barnen till skolan med vagnen och vovvarna så får vi allihopa motion!

hörs snart igen !

kram på er !



Inga kommentarer: