torsdag 12 mars 2009

aj aj aj !

för första gången i mitt liv har jag fått tandverk.
det är precis som om allt ska drabba mig nu !
jag hade magsjuka för två veckor sen.
förkyldning med halsont, rinnande näsa och nu hosta.
och uppepå de så har jag nu fått tandverk.
och tyvär så kostar det ju massor att gå till den där tandläkare !
så jag vet inte. men det känns som om jag inte borde avvakta, men jag vill inte lägga pengar på det heller.
får i vilket fall vänta tills efter helgen känner jag !

i vilket fall så har min dag varit bra.
tog en långprommenad med vovvarna och Leo i morse, så jag följde tjejerna till skolan med Svea och sen hämtade jag diesel och gick en promenad med honom också ! så motion får jag i alla fall.
jag hoppas att kilona börjar ticka neråt tack vare det !
för jag vill gå ner 10 kilo innan dopet och de ska vi ha i maj !
så det vore ju kul om mina planer går som jag vill.
jag funderar nämligen på att ha klänning på mig för första gången på ca 15 år... nästan !
så det vore ju skoj om man kunde se någorlunda ut i den i så fall !

ikväll har jag badat Leo
han lyckades bajsa så det kom överallt. så jag måste säga att jag är imponerad av hur barn lyckas. !
nu är han ren och fin! och jag hoppas att han vill sova innan tio idag. för jag är så trött och har så ont.
han brukar ju somna vid tio och inte vakna förrän vid två tiden eller fem tiden och vilja äta !
känns skönt !!!

nej, nu ska jag gå och ta en panodil....

ha en bra kväll. kram !!!


Inga kommentarer: