onsdag 11 mars 2009

snö snö och åter snö !

det är ganska obegripligt hur det kan vräka ner så mycket snö!
jag vill inte ha mer nu ! jag vill ha vår.
inte ens felicia som älskar snö vill ha mer...
men nog kommer det ! nu har det snöat hela dagen ! och man undrar hur det ska sluta ! det hade tydligen varit lite snö kaos i stockholm med mycket avåkningar och sånt ! stackare....
jag hatar snö. det är kallt och blött. och jag vill ha vår sol !

idag har jag gått långpromenad.
det blev så eftersom jag först följde tjejerna till skolan
eftersom dom hade mycket att bära.
då hade jag Leo i vagnen och diesel med mig.
sen gick jag hem och lämnade diesel och tog med Svea.
så en timma va vi ute.det snöade då med men sånt där fint fjun...
underbart att få komma igång och röra på sig igen.
bara hoppas att kilona gör de också.
nu har jag bestämt att vi ska köpa ett fitness spel till WII så jag kan köra en timma varje dag...
ska kolla va de kostar och köpa det när lönen kommer.

och nu så börjar vi närma oss bilköp.
ska bara besluta oss för vilken vi ska ha.
så åker vi nog och hämtar på fredag. eller i helgen i alla fall.
underbart.då får jag friheten tillbaka.

nu börjar i alla fall min förkyldning att bli bättre.
det känns bra. täppt är jag fortfarande. men det går åt rätt håll.
så nu ska jag snart vara pigg igen. hoppas jag.

ska försöka ringa prästen nästa vecka. och bestämma dopdag och sen är det bara att börja fixa inbjudningskort... och tänka ut vilka man ska bjuda och så.
och handla fin kläder till allihopa. funderar över om jag ska ha klänning jag också.


nej.... nu ska jag hitta på något vettigt eller inte hitta på något alls.
lite seg och har lite tandverk...

men jag skriver i morgon igen...

kramizzar till er



Inga kommentarer: