måndag 9 mars 2009

blä! snyft !

inte nog med att jag har ont i halsen och snuva!
nu har jag ont i ena örat och hör typ ingenting !
fy, varför just jag just nu?
jag har visst inget immunförsvar alls...
men men, man får väl försöka kurera sig på bästa sätt.

kim va här idag och firade mig och michelle lite grand.
michelle fick ett halsband och så ska dom träffas i helgen och fika och shoppa !
det blir skoj för dom båda.
jag blev super överraskad när jag fick present av Kim .
jag fick en sminkning på make up store och smink värt 495 kr som jag får välja där också ! så himla skoj alltså !
tänkte jag skulle spara det till en speciell dag !
kanske tills jag ska gifta mig !
när jag nu ska det ! ? man vet ju aldrig när det blir av ! fniss !

nu ska jag snart gå och lägga mig och hoppas att mitt öra slutar göra ont !
petri kom även hem idag från jobbet och sa att någon på hans jobb fått magsjuka ! så jag hoppas i alla fall att vi slipper det !

ja ja....
snyft nu har jag gnällt klart för ikväll!

sov gott allihopa !
natti natti !

Inga kommentarer: