lördag 14 mars 2009

ska de aldrig ta slut ????

ja... igår kväll kom de någon slags maginfluensa till mig igen.
andra gången på kort tid.
de e inte alls skojjigt. jag kan ju inte kräkas. men hulkar i alla fall. de gör sååå ont.
men efter sista kräkfösöket nu på morgonen så mår jag bra igen.
de e ju skönt förvisso. så jag antar att mitt immunförsvar är helt i botten..
måste nog försöka bygga upp de! få i mig mer näring och så.
så på måndag ska jag nog maila till min dietist och fråga hur jag ska göra!
för ärligt talat så blir man ju lite rädd.
vad ska jag mer åka på liksom ?

skönt är i alla fall att jag lyckats få i mig två apelsiner och två knäcke och en halv hemmagjord tunnbrödsrulle. knappt en halv. med wierkorv och mos i.
den va inte ens god... suck!!!!


så med andra ord så har jag inte gjort så mycke idag. och inte igår heller..
igår va jag ju i alla fall ute på lång prommenad.
men inte idag.
min kropp känns slutkörd.
kanske att jag går en sväng senare ikväll. jag vill gärna försöka hålla fast vid mina prommenader nu så de blir regelbundet. vill ju ner i vikt ju!
och de går väl neråt om jag åker på fler magsjukor.
men de känns inte som rätt taktik.
min älskade sambo jobbar i källaren idag. och min lilla Leo vill ligga på mitt bröst hela tiden
så jag kör pekfinger valsen när jag skriver idag.
tjejerna är hos sina andra föräldrar. skönt för dom att slippa se mig sjuk.


vi har tyvär inte köpt någon bil än.
men kanske i morgon. de vill säga om petri ringer på annonserna idag. suck!!!

nu ska jag försöka lägga Leo i sängen och så ska jag kolla vidare här på nätet.
men jag skriver nog i morgon igen. kanske som ny bil ägare!


kram på er och ha en skön lördags kväll.....

Inga kommentarer: