onsdag 29 april 2009

en dag till på stan !
och nu vill jag inte åka dit på ett tag !
det räcker....
vad gör alla människor på stan ? det är folk och bilar överallt.
men jag har bytt tjejernas klänningar som va för små.
och nu är allt i sin ordning.
jag köpte även en klänning till michelle.
och det verkade som hon gillade den !
och så köpte jag byxor till petri och en skjorta ! så nu har vi allihopa kläder till dopet.
det är ju lite annat också som ska fixas.
men det blir säkert bra i slutändan!
det blir ju bara ett litet dop. ca 18 personer som kommer.
men det gör väl inget antar jag ! Leo kanske blir glad i alla fall.
och huvudsaken är väl att vi föräldrar och hans syskon kommer!
så jag tänkte om jag skulle bjuda på glass och jordgubbar...
kanske blir bättre än att göra något stort.
vi får se... ska bolla lite idéer med min släkt och min familj!
jag önskar att min pappa hade kunnat komma.
det hade varit skoj att ha honom på dopet!
och han hade varit stolt över sitt sjätte barnbarn...
men tyvär... men han ser oss väl däruppifrån !
*ler*


just nu är jag super trött och tänker gå och lägga mig.
jag ska bara äta kvällsmat och blogga klart.
luften gick ur mig helt nu på kvällen känner jag !
men det har varit en kämpig dag.
både psykiskt och fysiskt !
och många saker far runt i mitt huvud med planeringar och allt.
och ikväll känner jag mig lite deppig också !
förmodligen för att jag är trött. blir säkert bättre
i morgon är det varlborg.
då blir det att titta på elden !!
var vet jag inte än... antingen här eller i söderköping...


jag skriver säkert i morgon igen !


kram på er !

natti natti !


Inga kommentarer: