fredag 1 maj 2009

varlborg och första maj. !

ja. här bara rusar dagarna förbi.
och jag undrar var all tid tar vägen !
man hinner ju inte reagera förrän en månad
har passerat !
man måste verkligen fånga dagen.
allra helst tillsammans med dom man älskar !
för det kan när som helst förändras !
fy !!! man ska njuta !
och det gör jag verkligen just nu !
jag har en underbar sambo och fyra goa tjejer.
och en liten gullig gosse som förgyller mina dagar!
alla med sina egna egenheter...
och så har jag goa vänner.
och släkten också !
härligt att ha människor omkring sig som man älskar !

igår på varlborg så kom carita och fika. med sig hade hon Tea som är så gullig !
hon lekte med vovvarna och carita och jag babblade en massa. !
alltid så trevligt !
och hon har fått jobb grattis får man säga !!
jätte skoj men bara trist att det blir färre fika stunder ! hi hi !
sen på kvällen på varlborg åt vi grillat med feta ost sallat !
mycket smaskigt ! och sen gick vi ner hit och kollade på elden !
det va helt ok men kallt som tusan !
Leo sov genom hela även raketerna när dom smällde av dom !
när vi kom hem flyttade jag bara över honom till sängen och han sov genom det också ! det känns skönt att veta att han kan vara med.
det blir ju många kvällar på sommaren som man inte är hemma.
'och då måste han kunna vara med !

idag den första maj har vi egentligen inte gjort något alls.
petri har tonat rutorna på bilen och bytt däcken så nu har vi fyra hela däck.
dom andra sommardäcken va ett punktering på..
trist men men... det är ju sånt man måste göra. !
nu på kvällen har jag bar hunnit lägga Leo och ska strax lägga tjejerna och sen ska jag nog krypa ner i min älsklings famn och sova...
en dusch först bara... trött blir man av den friska luften.
och lite solbränna har det blivit.
så det är ju skönt.
i morgon tror jag att jag ska försöka tvinga med min familj på en långprommenad och kanske pick nick i skogen !
om det är fint väder !
det är så mysigt ! då får man verkligen kvalitéts tid med barnen !

i morgon ska jag försöka lägga in några bilder och en liten video snutt på Leo här på bloggen ! det händer en hel del med honom just nu !
det går ju så otroligt fort...
och om tjugo dagar ca så är det dags för dop !
det ska bli trevligt och mysigt !
och sen går det i ett... ellen fyller år och sen blir det skolavslutning och vårkonserter och allt möjligt ! så nu i maj och juni blir det massor att göra...
barnen ska även iväg på en del resor.
felicia och ellen ska åka östergötland runt och michelle ska till tyskland .
kul att dom får vara med om lite saker..
felicia och ellen ska även till yxnerum nu i maj där dom ska klä ut sig och vara som förr i tiden .
med skolan ! så dit ska jag skjutsa barnen ! och eftersom inga andra föräldrar har anmält sig frivilligt så kan det gå så att jag måste köra två rundor...
vi får se. dom måste ju få komma dit i alla fall. det är ju super skoj för dom !


nej... nog om detta... nu ska jag stoppa felicia i säng !

god natt på er och hoppas att morgon dagen blir toppen !

puss och kram och natti natti !



Inga kommentarer: