söndag 26 april 2009

mysig helg !!

ja vi har verkligen haft en mysig helg.
även om vi har jobbat hårt med att fixa i ordning vedbon
och andra saker i trädgården. och inne.
och att jag hade migrän i lördags.
men trots det så har helgen faktiskt varit bra !
jag har njutit! det har ju verkligen varit toppen väder!
i fredags handlade vi ju!
och det är ju alltid skönt. då vet man att det finns mat hela månaden
i lördags höll petri på med vedbon och så hade vi myskväll.
och idag har vi varit på loppisar!
dels i söderköping och dels i norrköping.
i sörping blev det några plagg till Leo.
och i norrköping blev det en borrmaskin 150 kr
och en febertermometer för 75:- och en keps till leo för en femma.
så lite smått och gott fanss det!
men vi har ju inte massa pengar över denna månaden på grund av veden. så det fick bli se men inte handla lite också !
men det va helt ok! och det va mysigt att bara komma bort lite hemifrån.
vi lunchade på max burger. och satt ute och åt.
ikväll kom barnen hem igen.
do verkade ha haft bra helg.
och felicia va inne på media markt och träffade måns zelmerlöf.
jag lägger in bild på det i morgon. och hon fick hans autograf.
måste ha varit spännande. jag sa till hasse att det skulle va hela helgen så han sa att han skulle ta med henne dit.
jag tipsade även Lea om det men tyvär så fick inte ellen och michelle komma dit.
så det va synd ! men men det kanske blir fler gånger och då kanske dom är hemma hos oss.

nu sover alla barn och jag ska strax gå och lägga mig.
jag har tränat idag och jag har staplat ved så jag är ganska trött faktiskt !
i morgon blir det att träna och kanske om jag kan så tar jag lite ved också !
det måste ju in !
och så kanske jag tar lite städning i morgon också !

men jag skriver säkert i morgon igen !

puss och kram och go natt !

Inga kommentarer: