onsdag 24 juni 2009

idag är min lillkille febrig. 38,3 på morgonen !
inget skoj !
han va gnällig natten som va och igår kväll. men han kändes inte febrig.men i morse kändes han jätte varm när han väckte mig halv fyra...
så jag tempa och gav panodil.
stackaren ! hoppas attd et beror på tänder och att det går över fort.
vi skulle ha varit på bvc idag och fått vaccination. men det blev inte av !
så det blir den 2/7 i stället...
skönt att han slipper de också på denna feber.
vi har bara tagit det lugnt i dag i stället.
varit ute på skuggiga platser.
tagit en svea runda och luftat oss.
och nu sover han lite. jag hoppas att han sover ut så att detta feber elände snart går över !
under tiden vill han vara lite mammig. och det kan han väl få vara. trots att det blir ganska påfrestande när det är något an ska göra.
men man anpassar sig ju!
allt för barnen så är det !

om ca två timmar ska vi åka och hämta petri på jobbet !
jag ska försöka få chans att träna en timma ikväll. igår blev de bara 35 minuter...
felicia och ellen och jag har staplat ved.
dom är så duktiga barnen.. michelle kör in 10 lass om dagen och jag om jag hinner ett par stycken och så staplar fellicia och ellenoch jag hjälper dom .



mej.. nu ska jag fixa lite...

på återseende senare...

puss och kram

Inga kommentarer: