måndag 29 juni 2009

så grymt varmt det har varit idag.. och igår!
jag vet inte vilket va varmast men man vill ju inte gärna göra något ansträngande.
och det har vi inte direkt gjort heller.
idag har jag haft en hemsk värk i magen... eller i höften mer.
det va redan när jag vaknade och det har inte släppt än.
petri tycker att jag ska ringa doktorn i morgon om det inte slutat men jag vet inte om jag orkar sitta där ! det enda svar man får sen är att man ska hem och vila och avvakta ett par dagar !
nej... om jag kan stå ut hemma så gör jag nog hellre det !

i övrigt idag så har jag trots värken damsugit och torkat golv. och tvättat en massa tvätt.
på förmiddagen. för då hade jag inte så ont.
nu på efter middagen och kvällen har jag mest umgåts med familjen. haft ont.
jag hoppas att jag mår bättre i morgon så vi kan åka och bada...
det vore skoj för barnen. eller göra något i alla fall !
nu sover allihopa !
leo va jätte trött ikväll.
jag ska också krypa ner.
tyvär blev det ingen träning idag. men jag får hoppas att det blir det i morgon !
om inte så får jag väl försöka ta en ordentlig promenad i solen !
men nu blir det en promenad in i sovrummet och krama kudden !
jag är så trött.
värken lär väl göra att jag inte kan sova ordentligt !
men man får försöka !
natti natti allihopa !

kram !

Inga kommentarer: