onsdag 1 juli 2009

det är faktiskt ganska varmt ute...
somaren är verkligen här på allvar det kan man inte säga något om !
och det är ju skönt att det är bra väder så ma
n ska väl inte klaga.
men man drar sig ju lite för att åka bil i alla fall när man har en liten.

han verkligen avskyr värme.
och nu har han lite värme utslag i ansiktet också !
inte bra alls.
men idag är det ju lite svalare fast kladdigare. jag hoppas det blir åska och regn i natt !
det vore skönt !



just niu sover lilleman i sängen iförd bara teshirt och blöja. och jag vädrar åt alla håll för att vi alla ska få lite svalka!
dagarna vandrar på sin gilla gång här !
och det händer inte så mycket !
jag går varken upp eller ner i vikt just nu !
känns skit jobbigt att stå stilla.
en platå helt enkelt.

och jag kan inte göra så mycket åt det.
jag får ju inte minska mitt matintag tack vare att jag ammar och jag kan inte träna massor. tiden finns inte och petri har massa saker han vill göra också !
jag blir så ledesen när vikten inte tickar neråt.
om jag i alla fall kunde komma under 80 kilo. så skulle jag vara så lycklig !

så här ser jag ut just nu !
jag känner mig tjock . och jag vet egentligen inte varför. nu borde jag ju inte göra det-
men det gör jag och jag gjorde inte det på samma sätt när jag verkligen va tjock !
så jag undrar va är det som får mig att känna som jag gjör.
jag blir ju ledsen på mig själv ! att känna så här trodde jag inte va möjligt efter att jag gjort operationen.
men tydligen....
jag är ju mer vikt och kroppsfixerad nu än jag någonsin varit !
jag hoppas att jag någon gång snart börjar rasa igen så att jag hamnar under 80 kilo. då kan jag va jätte glad en stund.
önsk amig lycka till !

nu ska jag gå och hämta kall vatten och drick en halv liter igen.. försöker skärpa mig . dricker ju alltid för lite ju !
hoppas ni har en bra dag!!!


kram !



1 kommentar:

Anonym sa...

Å Ja tycker du ska vara jätte nöjd med att nästan bara väga 80 kg, du har varit så duktig, tänk att du har varit gravid oxå men ändå har gått ner i vikt, jag är jätte impad :-)
Kram Tina