tisdag 9 juni 2009

tänk om det kunde finnas någon villa för oss att hyra typ runt söderköping eller vikbolandet eller norrköping.
hur underbart skule inte det va ?
jag skulle så gära vilja flytta närmare stan så man kunde göra saker.
gusum är så trist på så sätt.
plus att alla mina vänner eller nästan alla bor i stan eller så .
och hela min släkt bor typ i söderköping.
både petri och jag vill ju bo närmare däråt.
vi skulle nog aldrig kunna sälja vårt hus hr.
för vi skulle nog inte få särskilt mycket för det !
men vi skulle kunna hyra ut det !
och då skulle vi kunna bo någon annanstans.
det skulle va härligt !

jag satt just och kollade runt på blocket efter uthyres. men det är ju jätte höga priser och inte på dom ställena vi skulle kunna bo på !
men tänk bara det finns en massa plus.
felicia skulle kunna börja rida igen.
michelle skulle få närmre att pendla till gymnasiet.
jag skulle kunna fika med min syster och min mamma ofta och ronja felicia och ellen skulle kunna träffas mer.
dom skulle kunna gå i bättre skola.
ha fler kompisar ! ja allt skulle bli så mycket bättre !
plus att leo skulle ha flera dagisar och dagmammor att välja på där jag känner till hur dom är på ett annat sätt än här !
men det lär väl aldrig hända. men jag ska be alla hålla koll efter hus till oss.
så om ni som läser här ser eller hör något om något hus så säg till !

skriver senare igen !

puss och kram !


Inga kommentarer: