söndag 7 juni 2009

tillbakablick.

jaa, det är ju nyttigt att göra tillbaka blickar ibland.
som ni vet så har jag svårt
att inse att jag inte är så tjock längre.
ner i vikt vill jag fortfarande.
i alla fall mellan 10 och 15 kilo till.
sen kanske jag blir nöjd.
jag tror det kommer igång mer sen när jag slutar amma och kan komma igång med en mer ordentlig träning som typ friskis och svettis och så.
jag hoppas ju det i alla fall.

nu har jag suttit och bläddrat på bilder en bra stund. inser att jag inte är tjock, bara lite mullig.. eller knubbig...
jag vill bli smalare. så jag får väl som sagt ta tag i det !
men om man jämnför nu och då så är jag otroligt nöjd över det jag gått ner hittills. !









































































2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är o har varit så himla duktig man ser ju inte att det är du. Kram på dig. Hanna.

elin669 sa...

tack va du är gullig....