fredag 14 augusti 2009

sista helgen innan skolan !

ja. nu är det barnens sista lediga helg. sen börjar skolan för dom !
och jag antar att det är med både glädje och missnöje dom går dit.
kul att träfffa alla kompisar igen och trist att få läxor och trist att inte bara få leka hela dagarna. men sånt är ju livet vem som nu kom på den idén.
skolan va ju aldrig något av en favorit för mig måste jag säga...
jag minns inte ens om jag någonsin tyckte att det va kul. jag minns heller inte att jag någon gång under dom åren man gick hittade en bra anledning till att egentligen vara där ! men sån va jag... jag vet ju att man måste gå dit för att lära sig någe.
men jag gillade det inte då !
mina tjejer alla tre gillar det ju som tur är !
michelle börjar ju gymnasiet nu i höst , hon ska läsa till florist.
det blir skoj för henne.
och felicia och ellen ska börja fyran ! stora damer har dom blivit.
och nästa vecka fyller kim 20 år så hon har också blivit en stor tjej...
jag har inte riktigt än kommit på vad vi ska köpa till henne.
men det kanske kommer en idé vart efter !

idag blir det att skjutsa alla tjejer till söderköping och norrköping då de ska vara hos sina andra föräldrar denna sista helg inför skolstarten.
jag hoppas att det blir en bra helg för dom !
jag har alltid lite småångest när dom inte ska vara hemma. man vänjer sig nog aldrig vid det !



nu är det dags för mellis för min del !
men jag kanske skriver ikväll igen !

massa pussar och kramar !!!



Inga kommentarer: