måndag 10 augusti 2009

suck... vart tar all tid vägen... tycker klockan rusar fram nu mera.
jag hinner inte hälften av vad jag borde hinna.
idag har jag hittills bara hunnit fixa i ordning mig och leo. gått en långis med svea och leo till affären och nu sover leo så då har jag passat på att ringa lite samtal till olika ställen.
jag skulle vilja vila men det får bli senare. det ligger åska i luften så man känner att man är trött i huvudet.
jag har tänkt klippa gräset idag. får se om jag hinner det !
sen har jag massor av tvätt som ska vikas.
för igår tvättade jag 12 maskiner tvätt.
det behövdes efter resan.
nu sitter jag och dricker mitt "morgon"kaffe som jag fick dricka sent tack vare att mjölken tog slut igår kväll så jag va tvungen att gå till affären innan jag kunde dricka morgon kaffe.
så nu får jag avnjuta den koppen.
snuvan ger inte med sig och just nu är jag hes och känner i halsen att det inte känns helt bra.
jag hoppas att det ger sig snart för jag gillar inte att vara snuvig.

petri började jobba i dag igen efter 4 veckors semster.
han gillade inte tanken på att jobba i går !
men de går nog bra...
tyvär glömde han sin mobil så jag får inte prata med honom på hela dagen...


nu vaknade leo så jag ska ta lilleman och sen ska jag sätta fart...
men om jag hinnerså lägger jag in lite bilder ikväll.

kram

Inga kommentarer: