lördag 17 oktober 2009

det är ganska märkligt !
jag är nog inne i en höst period
tankar och grubblerier...
samtidigt som det är skönt attgrubbla lite
och kanske hitta nya vägar och vinklar på
saker och ting så är det också ganska
orkkrävande !
man lixom blir trött i huvudet och det är nästan
jobbigare än kroppen !
jag vill verkligen flytta i från gusum nu !
jag är inte född till att bo här !
men på något lustigt sätt så börjar jag tro
att det är som folk säger !
att har man väl flyttat hit så kommer man aldrig härifrån !

för som det ser ut just nu så kommer vi inte härifrån !
ochjag vill flytta!
men så länge jag får vara med min älskade man och våra barn så
kan jag vara lycklig i alla fall !
men jag skulle må bättre av att få bo någon annanstans !

idag ramlade LEo och slog sitt lilla huvud... men det gick bra !
han fick ett litet rött märke. men han va vaken ca tre timmar efteroch va pigg och glad. men fasiken va rädd jag blev...
hjärtat slog i två hundra och jag ville bara slå mig själv för att jag inte va beredd på det ! men det kan man ju inte alltid vara !
men jag skulle önska det!

nu börjar klockan bli läggdags. Leo somnade halv sju i kväll. så risken finns att hanhoppar upp pigg och glad redan i natt vid tre fyra !!!
och vid den tiden är inte jag så pigg !


så nu ska jag gå och fixa till mig och sen krypa ner och se lite tv innan ögonlocken åker igen !

puss och kram och sov gott med er !!!


Inga kommentarer: