måndag 12 oktober 2009

ja.... idag har dagen bara rullat på !
Leo och jag har varit ensamma hemma.
i alla fall större delen av dagen !
ganska skönt ..... tjejerna har varit i skolan och petri på jobbet !
jag har fixat lite smått. och vilat och mysat!
Leo är ju inne i världens mysigaste tid nu ! jag njuter verkligen av honom på alla sätt .
tjejerna klarar sig så himla bra själva!
och det är ju härligt att se det också !
men samtidigt kan jag inte låta bli att tänka tillbaka på när dom va mindre !
idag har dom varit och lekt med varsin kompis !
skönt för dom !!!

nu är det kväll och jag är as trött.
jag va ju med hasse på föräldramötet ikväll också!
men det kan jag berätta omnär jag orkar !
för nu är jag redo att sova känner jag !
skriver säkert i morgon ige n !


puss och kram !

natti natti !

Inga kommentarer: