söndag 11 oktober 2009

long time no see.

ja nu va det ett tag sen jag skrev och berättade vad som försiggår i mitt liv.
helgen har varit väldigt aktiv.
vi hade överasknings fest för mamma. hon fyller 60 år nu på torsdag så vi firade henne uppe i sok stugan i söderköping .
syrran och jag har hållt på och planerat och fixat en massa..
och det blev kanon bra på alla sätt.
och det kostade inte massor heller.
det blev precis lagom ! vi alla fyra syskon la i hop pengar till kalaset.
vi bjöd mammas närmsta vänner och så va de alla barn och barnbarn ! tyvär kunde inte chris komma och heller inte ellen och michelle.
men det va trevligt på alla sätt i alla fall !

hon blev jätte överaskad.
först på morgonen så åkte vi in så hon fick bli sminkad på make up store.
det visste hon heller inte om att hon skulle bli.
så hon blev chockad.
sen gick vi och fikade med henne och ronny och då sa ronny att han skulle bjuda ut henne klockan tre så då va hon tvungen att va uppklädd och klar.
hon blev jätte nervös.
så lämnade vi dom i stan och vi åkte till sok stugan och hjälpte syrran och hasse att fixa i ordning och sen började gästerna komma...
och till sist kom mamma och ronny och mamma hade en halsduk runt huvudet så hon visste inte alls vart hon skulle.
det va skojjigt !

kanon fest verkligen !
om jag ska ha fest när jag fyller 30 så ska jag nog ha i SOK stugan jag med.
för den va mysig och stor och bra !

nu sitter jag här söndag kväll och idag har dagen gått åt till att städa och mysa med Leo. petri har ju sin källardag idag och så måndag och tisdag !
i morgon ska jag på föräldramöte vid halv sju om allt går som planerat !
och i övrigt så ska jag försöka fixa lite tradera annonser och så.
hoppas att vädret blir bättre så att Leo och jag kan gå promenad. om inte så ska jag träna ordentligt på någon av maskinerna.

men nu ska jag dricka mitt kaffe och titta runt lite på nätet innan det är dags att krama kudden !

men jag skriver så snart jag kan igen !

puss och kram !

Inga kommentarer: