fredag 16 oktober 2009

gamla foton !

ja... igår fick petri tag på engammal skiva....
med alla våra foton sen 2004.
så ni kan ju tänka er hur jag såg ut då!
och när jag ser dom bildera inser jag
faktiskt att jag har gått neri ivkt och
blivit ganska fin i kroppen.
fasiken va fet jag va !
så det är skönt att kunna säga att man är mindre fet nu !
och jag kan titta mig i spegeln och le !
och jag kan titta på de där korten och undra hur jag hade överlevt om jag fortsatt se utså där !
hur kunde jag låta mig själv se ut så ?

jag ska ta skiva ikväll och plocka ut lite bilder så ni får se min förvandling !
för petris del va de tvärtom ...
han har ju gåttupp ca 30 kilo sen vi träffades. han va ju jätte smal då !
hi hi ! så jag sa till honom att det är dags att börja träna !
visst älskar jag honom oavsett ! men så snygg som han va då... mums...
så det är nog dags att börja träna regelbundet !
och då kan vi ju göra det tillsamman och sätta ett mål att viska gå ner typ 12 kilo till min födelsedag... det är ju mitt mål.
jag satte 15 kilo till min födesedag. och då skulle jag vara ner på 68kilo. men jag är super nöjd om jag når 70 kilo innan dess. och när jag satte det målet så vägde jag 83. nu är jag nere på 81. och jag ska vara nere på 80 innan måndag tänkte jag !
och så mäter jag midiemåttet och jag tror jag satte som ål att minska fem cm för att ha ett midiemått på 79.... då skulle jag bliglad. 84 cm va de på när jag startade. och det har snart gått en månad. så det är dags att mäta igen snart !


men ikväll om jag hinner och leo är på gott humör så ska jag sätta ut bilder här så ni får se!!!


nu ska jag gå och ta en kopp kaffe och se om min man har kommit hem !

puss och kram på er!!! !

Inga kommentarer: