söndag 4 oktober 2009

fasiken va dagarna rusar iväg....

ja. även höstdagarna går fort. visserligen känns det att dagarna blir kortare och kortare och mörkare och mörkare !!!
nu i helgen som varit har det varit regn och höst storm.
inget promenad väder alls.
både mysigt och icke mysigt med storm
får man sitta inne i soffan under en varm filt så kan det vara mysigt !
men ska man gå ut i eländet så är det inte alls skönt.

denna kvällen har jag roat mig med att lägga in nya tradera annonser och så har jag tagit mig en liten nostalgi tripp med michael jackson . behöver få sörja honom lite !
har inte gjort det alls.
nu klingar dock apoligize med timberland och one republic i bakrunden !
underbar låt....
är lite musik sugen ikväll. inte alls på sov humör trots att jag behöver det !
alla barnen sover... felicia och ellen har varit på bio ikväll.
dom fick se harry potter och halvblodsprinsen.
och dom tyckte den va bra.
jag vann biljetter till dom. skoj för dom att få göra något skoj !
men ack så trötta dom va när vi kom hem... halv nio slutade bion.
leo somnade också som en stock ikväll. så jag hoppas att han sover gott i natt !

det börjar nog bli dags för mig med att krypa ner...
jag skriver säkert en sväng i morgon !!!

puss och kram och go natt !!!

Inga kommentarer: