tisdag 6 oktober 2009

skönt !

ja idag känns allt bara skönt.
jag vaknade på morgonen och kände mig ganska pigg.
vaknade på gott humör eftersom jag hade underbar dröm!
om min man så klart !
vaknade med ett leende på läpparna ! hi hi !
sen vaknade min lilla kille glad som bara den !
och när man blir mött av ett leende så där på morgonen
så kan man inte annat än att bli på gott humör!
sen gick jag ner och tjejerna va också på bra humör..
så allt rullade på som det skulle!
kanon morgon helt enkelt.
sen ställde jag på vågen ! och jag hade gått ner nästan ett halvkilo sen igår
och då blir man också på bra humör.


morgon promenaden blev inte av förrän tolv idag.
skönt att svea har sånt tålamod.
så jag la lite tradera paket under vagnen och gick till affären.
sen tog vi en omväg hem... vi va ute lite över en timma.
Leo somnade strax innan vi kom hem.
och nu håller han på och vakna.

nu ska jag göra mat till tjejerna
sen ska dom på tjejbadet...


skriver kanske senare igen...

puss o kram

Inga kommentarer: