söndag 4 oktober 2009

igår blev Leo nio månader !
fasiken alltså.
det va nio månader sen jag låg där på sjukan och kune knappt tro att vi fått en liten.
men det hade vi... min lilla lycka...
och nu börjar han nästan att gå.
han går med stöd av alla möbler här hemma.
och han kryper, ålar sitter och jaa, babblar. och morrar.
ska lägga in en video snutt på honom här på bloggen där han morrar
för han är så go när han gör det ! hi hi !
nio månader stor gosse.....
lilleman !

idag börjar en ny vecka och det är dags att planera vad veckan ska innehålla för oss.
så nu på morgonen ska jag elda och fixa i ordning lite !
snart är det dags för en promenad med svea så kan Leo sova i vagnen och jag få lite motion!
sen ska jag lägga in lite fler aktioner på tradera tror jag !
vi håller ju på och rensar på vinden och överallt just nu !
och det vill jag bli klar med så snart som möjligt !
så vi får se om det blir en runda til tippen på eftermiddagen idag !


idag är jag så trött i alla fall.
så jag hoppas att en promenad kan pigga upp mig !
jag skriver snart igen här på bloggen !

puss och kram och ha en bra dag !

Inga kommentarer: