söndag 27 december 2009

fattiglapp!!!

ja, nu är vi fattiga som kyrkråttor här !
julen är över. den va bra men den är ju alltid så dyr.
så nu ska man försöka få det att gå ihop i övrigt !
och det är jui nte det lättaste!
sen ska lilleman ha sitt kalas den sjätte.
han fyller ju ett år den 4 januari.
och då ska vi ju ha lite kalas och paket.
och sen blir det att planera mitt 30 års kalas och felicias 11 års kalas...
så det kommer ju finnas utgifter hela tiden !

det vore kul att ha råd med en fest när jag fyller 30.
att kunna bjuda dom man vill...
och Leo ska kunna titta på kort och se sin 1 års dag och veta att den va mysig...
och har jag firat alla andra barn med massa mys så ska han också få det !

vi är fattia men vi har i alla fall massa kärlek att ge varandra och våra barn !
men lite mer pengar skulle ju inte skada måste jag säga..
kanske i framtiden att man kan få ha ett par tusen lapar till övers varje månad.


nu ska jag krypa ne ri min säng...
men jag skriver snart igen !

puss och kram !


Inga kommentarer: