fredag 1 januari 2010

jaa. en del föräldrar skulle säkert säga att jag är galen !
men det är väl bara så jag är !
det va nyår igår...
men det kändes blä,.... jag vill ju ha barnen hemma.
visst va det trevligt att ha tony och petra här och visst va det bra på alla sätt.
men om barnen inte är hemma så firar man ju inte.. när dom gick så gick vi och la oss.
leo ville sova i sängen så jag gick också upp och la mig och petri med.
sen stod vi i sovrums fönstret och kollade på raketer !
så jag kan väl säga att viblir lite handikappade utan våra barn... även om leo va hemma.
men han slog i hop innan tolv...

idag händer inte så mycket !
lite städning och så och mys...
annars är det bara lugnt !
jag ska inte göra alls mycket !
funderar på att boka stugan som vi ska ha på min trettio års fest nu så att det ärklart !


god fortsättning på er !

kram !

Inga kommentarer: