onsdag 30 december 2009

nytt år nya möjligheter !

tyckte det va ganska nyligen som vi firade in år 2000.
nytt mellenium. och nu har det redan gått tio år. nytt decenium.
helt otroligt att tiden rusar som ett ånglok.
jag som vill att livet ska vara länge...
det får inte bara kännas som en sekund.

jag tror år 2010 blir lika bra som 2009.
jag hoppas att vi kan få lite bättre ekonomi.
och att vi ska få vara lika friska och lyckliga som vi varit detta år !
idag blir det först att åka ner till viken till apoteket. behöver vissa inköp därifrån.
sen ska jag hem och städa och fixa inför kvällen.
då ska vi äta god mat och eventuellt basta med grannarna tony och petra.
det kommer nog bli trevligt. hoppas jag !
jag tror jag ska ha klänning på mig idag, dagen till ära.
och nya underkläder som jag köpte häromdagen !
härligt !


igår koka jag bantnings soppa. och det luktade gott i hela huset !
så det blir att smaka den till middag innan själva stora middagen ikväll.
lite måste man ju äta på dagen också !



jag hoppas jag hoppas och hoppas !!!


kram på er!
jag lovar att jag ska göra en sammanfattning på året senare idag eller i morgon !!!


kram !
och gott nytt år !

Inga kommentarer: