tisdag 16 februari 2010

babbel !

fick ett mess från felicia i natt. där hon skrev att allt va bra.
och att det va varm och att hon hade badat. det låter som hon har det bra !
det stod också saknar dig mamma. hoppas inte hon gör det så mycket !
jag hoppas hon kan njuta av solen, poolen och nya saker.
men jag saknar henne massor.
tur att jag har lilleman som tar så mycket tid så att dagarna verkligen rusar !


jag skulle vilja möblera om vårt sovrum så att vi kunde ta hem leos junior säng från sofia så han kan testa att sova i den i mellan åt.
kanske kan ställa den i jämnter vår säng så att han bara kan krypa över till oss!
för som det är nu så vaknar han av minsta rörelse petrigör. och han rör sig inte lite på natten !
jag är så trött på att aldrig få sova några timmar i streck !

i morgon är det torsdag. då går jag in i vecka 12.
på fredag jobbar petri sin sista dag vad han vet än så länge.
om dom inte återanställer honom vart efter !
det kommer att bli en ekonomisk prövning för oss.
men vi har överlevt förr och kommer säkert att klara det här också !


kram på er !

Inga kommentarer: