tisdag 16 februari 2010

dag 2

ja... nu är det två dagar sen felicia åkte hemifrån.
men hon har bara varit i spanien i en dag !
jag hoppas verkligen att hon har as kul och får se saker som hon aldrig tidigare sett.
och som jag aldrig sett... jag har ju lixom aldrig varit utomlands om man bortser från finland och danmark ! lite hemma trygg... hi hi !
däremot har jag ju varit på många ställen i sverige. både uppe och nere.
och det finns ju en hel del skoj att se här med.
fast det vore skoj att kunna ta med barnen på en resa till något annorlunda. typ island, grekland, skottland. ja något som inte är likt sverige...
men dom pengarna finns absolut inte nu i alla fall !!! kanske i framtiden !


på torsdag går jag in i vecka 12.
så då ska det innebära att missfalls risken minskar drastiskt.
jag har än så länge bara gått upp ca 2,5 kilo och hoppas att det inte ökar särskilt snabbt kommande tid heller.
magen däremot har vuxit massor vilket jag inte begriper med tanke på att jag bara är i vecka 12. och så här stoooor va jag inte i samma vecka när jag väntade leo ! eller felicia.
men men... jag njuter... jag älskar att ha bebis mage!
tycker det är så vackert...


får se vad dagen i morgon för med sig !
jag skulle behöva ladda på mitt tele kort så att jag kan ringa lite viktiga samtal.
men vi får inte pengar förräns fredag så det är meningslöst att ens tänka på just nu...
på lördag fyller jag trettio och jag undrar om min man vill göra mig sällskap och äta på kina restaurang då..... det vore mysigt !


nej.... nu ska jag strax krypa ner...
men jag kan säkert skriva lite i morgon igen !


kram !

Inga kommentarer: