måndag 15 februari 2010

idag reste felicia!

japp..... idag åkte min lilla tösabit till spanien.
det enda som va jobbigt för min del nu är att flyget blev ca
12 timmar försenat på grund av att planet blev påkört av en lastningsbil.
så när jag pratade med dom klockan fyra då dom egentligen skulle varit framme
så hade dom inte ens lämnat flygplatsen . men dom trodde att dom skulle
få komma iväg före 19.... och nu när jag sms:at så har dom inte svarat så nu kanske dom äntligen är på väg och kan sova lite på planet också !
stackare. dom har haft sån otur.
nu hoppas jag bara att hasse skickar ett mess när dom landat så jag kan slappna av lite !för fy vad man är orolig när ens barn är ute och flyger !

men hon får nog super skoj där nere !


i övrigt så har min dag varit bra.
leo har varit på myspys humör och velat gosa i famnen och se på tv.
så det har blivit lite mer stillasittande än i vanliga fall .
men det har samtidigt varit skönt.
vi sov i fotöljen i lite mer än en timma. de behövde nog både han och jag !
senhar jag inte gjort så mycket mer. plockat disk och tvätt och eldat och badat leo och lagat mat. det är väl det enda jag hunnit.
så i morgon tänkte jag att vi skulle damsuga och skura golv och göra fint.
eventuellt försöka städa under och bakom sofforna i tv rummet vilket är svårt när man är ensam hemma men jag får försöka ...

petri är igång och jobbar som vanligt och ellen är ju i skolan på dagarna
och i morgon är det bad för hennes del efter skolan !
så leo och jag är ensamma från halv åtta till halv fem.
så vi får se vad dagen ska föra med sig ! mer än städning !


nu börjar jag bli lite trött här så snart är det dags att krypa ner.
se lite på tv och somna !


saknar min lilla tös.....

om fem dagar fyller jag 30 år....
gammal som jag är ! hi hi !


kram på er !

Inga kommentarer: