söndag 23 maj 2010

kalas och åter kalas!

ja. helgen har verkligen bestått åt kalas.
i fredags fixade vi ordning och städade inför kalaset.
fixade i ordning myshörnan för tjejerna på övervåningen.
och handlade inför kalasen.
på lördagen blev de tjejfest med bowling,pizza och film.
mycke uppskattat tror jag ! tjejerna skrattade som tusan i alla fall !

söndagen, idag alltså har bestått av att släkten kom.
först syrran med familj.
och så mamma och fidelli.
och sen kom hasse(felicias pappa)
så nu blev ellen firad och Leos dopdag uppmärksammad och mamma
hade gjort ett jätte fint brölloppsfoto på oss. en förstoring som jag inte riktigt kan bestämma var jag ska hänga.
jag vill både ha den i sov rummet och i tv rummet.
så det blir att fundera ett tag.
Leo fick en liten änglaask av min syster och en sång och rams bok av mamma.
ellen fick haremsbyxor och en tröjja och ett par skor av petri och mig och syskonen.
av min syster fick hon en tröjja och hårspännen.
och av min mamma fick hon en rit bok som hon önskat sig.
och så hade chris skickat med ett paket som innhöll lila hårtoffsar.
hon verkade nöjd över sina paket.
och hon kommer ju bli firad nästa helg hos sin mamma också så då blir det väl mer.


nu är alla barn i säng och snart är det även dags för mig !

skriver mer snart igen !

kram !

Inga kommentarer: