onsdag 26 maj 2010

samtidigt som det har varit en mysig dag så har det också varit en jobbig dag för jag har varit så trött. men det beror nog mest på vädret !
vi har knappt varit ute alls idag.
och det känns ju aldrig kul. jag vill att Leo ska få vara ute så mycke som möjligt ! men idag blev det som det blev.nu på kvällen har det ju regnat lite så då vill inte jag va ute allra helst inte när det är så kallt som det har varit idag !


ja har gått och funderat en massa på förlossningen idag.
jag har ju gjort två snitt och trodde då att man inte fickföda vaginalt efter det.
men sen träffade jag en läkare och hon berättade att det fick jag visst så nu funderar jag en massa på vad jag vill och inte vill.
vilka risker som finns. och vad som är plus och minus med bägge metoderna.
jag vet inte vad jag ska göra !
men jag har fram till vecka 30 på mig att bestämmas å jag kan ju fundera ett litet tag till. och petri med... han vill väl att vi tar planerat snitt för han vill inte förlora mig eller barnet.
svårt val... jag är mer rädd för ett snitt än för att föda vaginalt.


snart dags att krypa ner.
i morgon är det basar på skolan !
men jag hinner säkert blogga lite till i morgon !

kram och go natt !

Inga kommentarer: