lördag 14 augusti 2010

lördagen är här !

ja nu är det lördag !
och eftersom hasse ville byta helger så är barnen borta
denna helgen !
så nu kommer de vara tvärtom från förut. vilket inte spelar oss någon roll.
Leo är i alla fall hemma och ser till att vi inte slappar för mycket !
hi hi . han har redan kört igång i hårt tempo.
vi har suttit och tittat på bollibompa och ätit macka så nu har han energi.
och nu är han i sängen och hoppar på sin pappa !

idag har jag sammandragninga så det bara skriker om det !
började morgonen med det !
så vem vet kanske vill bebisen titta ut inom snar framtid.
troligen inte men man kan ju hoppas.
skulle va helt ok om sammandragningarna övergick till värkar till kvällen och bebis vill komma då ! men jag kommer förmodligen få gå över tiden !
eller i alla fall full tid !

ska strax ta och fixa till mig tänkte jag !
vet inte om jag ska orka duscha eller om jag ska spara det till ikväll.
jag duschade ju igår kväll...
idag vill jag åka till tippen med en massa skräp för vi har en hel del som vi rensat bort.
i morgon kommer förmodligen mamma och ronny och hjälper petri med veden !
kim sa att hon kunde komma också så då går det ganska fort.
jag får väl försöka hjälpa till så gott jag kan !
men varken Leo eller magen gillar nog om jag håller på för mycket med veden !


nej... nu sätter vi fart !
kanske skriver senare !

puss och kram !

bye bye !

1 kommentar:

Lindy sa...

Välkommen till min blogg!
www.smedensfruga.blogspot.com