lördag 21 augusti 2010

skönt !

fick visst sov morgon idag.
Leo va vaken en sväng vid sex hugget
och talade om att det regnade.
då fick han välling och valde att somna om!
klockan tio vaknade vi nu. pigga och utvilade. en härlig känsla.
och nu kom solen också !
ännu härligare !
jag har inte riktigt planerat dagen ännu men något ska det väl bli.
igår blev det söderköping. började med att klippa tjejerna och mig.
dom blev jätte fina.
sen gick vi till glitter och handlade smycken i present till Kim.
sen vidare och köpte glass och satt på torget och åt.
Petri och Leo kollade på båtar medans vi va och klippte oss.
sen gick Petri och köpte lite fiskedrag.

vi handlade tacos och lite annat på willys, där jag fick en massa hemska elaka små sammandragningar. som inte alls va sköna. men det gick bra.
Leo va så trött när vi gick där inne. men han skötte sig skapligt ! blev bara lite små arg ett par gånger.
sen åkte vi hem. och då hade redan kim och kim kommit så det blev att dra igång taco lagning och tårtbakning på två röda.
tjejerna fick slå in paket.
för sen skulle dom vidare på ett annat kalas vid sex . så ca två timmar hade vi på oss att fira. men det gick bra och blev trevligt !


bilder från vårt lilla kalas kommer.
och bilder på tjejernas frisyrer och leos nya sovplats !

sammandragningarna höll i sig ganska bra igår. fast inget regelbundet och inget som kändes som det skulle vara på gång.
jag lär nog få gå mina sista ca tre veckor också !
den 31/8 är det ju hinnsvepning och jag tror inte att jag kommer slippa den.
om jag hade valt kejsarsnitt så hade det ju blivit nu i veckan.
och då hade jag vetat vid det här laget vilken dag och tid.
men nu är jag så nyfiken och spänd och full av förväntan så detta är ju lite roligare. och mer nervöst !
men idag känns som jag mår bra.
och har inte fasligt ont i ryggen och då är det ok !
det är värre dom dagarna man har haft så ont att jag velat sova bort ett dygn !
jag funderar dock över om jag skulle be petri hjälpas åt med mig att klippa gräset !
vore ju skönt att få det gjort.
även om det va tre dagar sen så växer det som tusan och ser inget roligt ut !


nej... ha en toppen dag på er nu !
jag ska sätta fart med att elda och duscha och allt annat !

puss och kram på er !

Inga kommentarer: